Köööpaa sakker (aa´´´´

Idag ska jah nog köpa foundation hihi (a)

Och så tänkte jah ta min systers tofsar med :))))

fast ska noeg köpa nya hihi :)


och för alla eeer som haaatar och så, så kan jah säga att
jag är stolt över att vah pj, jah vet att vi får mest brudar
(alltså jag dåeeh) så ni kan bara sluta haata :))))))
bara nnjut av min bloggg , och allt de jah skriver

fattimans barn kan jueh bara dra åt skogen (a) vill inte ha er här :P


ska tunna ut håret oxå , de behöver jahhhh just nueh hihihi (A)

här kommer nÅÅrah bilder på mejjh :))))) gamla och nyya ;D



gammal biiild :D



fedt konstigt hår, gammal bild :))



snyggah jaaah (aa)´´






Minah comments (a)

Kommentera den bästah bloggen häär!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0