Blondinbella, gynning

hahaha, blondinbella är fan utkörd nu verkar de som haha XD
ingen känner henne typ längre, eller känner tiieP? vet vem hon e :P
alla tiep hatar henne nu jueh , de e tiep kissie och alla som är stora nu
inte för att jah bryr mej men men, haha alla dom suger

särskilt gay bloggen, shiiiet assåh, fattar inte hur man kan ha den bloggen haha ;D
men jag e nlöjd att jag har en iaf, fast jag gjorde en ny, den andra har jag
haft i tiep 2 år eller ngt, orkadew inte med den så jah gjorde en nye :))))))
jah tittade på the voce imorse och fan va gynning och hon den andra idioten
håller på mot varandrahh ;D båda e lika störande så de spelar ingen roll haha

men gynning försöker jueh iaf bli kompis med henne , ohmg, pallah
ajjah back to school


pUSSSS PUSSSSSS <333333333333333



Minah comments (a)

Kommentera den bästah bloggen häär!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0